Šī tīmekļa vietne izmanto sīkfailus, lai mēs varētu Jums nodrošināt vislabāko lietotāja pieredzi. Turpinot pārlūkot šo vietni, Jūs piekrītat sīkfailu izmantošanai.  Lasīt vairāk par sīkfailiem, ko izmantojam, un to, kā mainīt Jūsu iestatījumus

Šī tīmekļa vietne izmanto sīkfailus, lai mēs varētu Jums nodrošināt vislabāko lietotāja pieredzi. Turpinot pārlūkot šo vietni, Jūs piekrītat sīkfailu izmantošanai.  Lasīt vairāk par sīkfailiem, ko izmantojam, un to, kā mainīt Jūsu iestatījumus

"Skolas somas" notikumi (Ķīmiskā laboratorija un planetārijs)

Non scholae, sed vitae discimus

J.G.Herdera Rīgas Grīziņkalna vidusskola

1541595950_282
1541595950_282

rojekts “Latvijas skolas soma”

1. J.G.Herdera Rīgas Grīziņkalna vidusskola; 5b klase

Virtuālāis planetārijs: nodarbība "Es saprotu literāro daiļdarbu caur mākslu" 30.04.2019.

Ķīmiskā laboratorija : 21.03.2019.

2. Pirms nodarbībām apmeklējuma dabas zinību stundās tēmas ,, Saules sistēma. Galaktika. ” ietvaros skolotāja stāsta par Saules sistēmas veidošanos un  evolūciju. Tā jau saka, ka nekur nav tik labi kā mājās, un parasti tad, ja runā par savu dzīves vietu laukos, kādā mazā ciematiņā, pilsētā vai kur citur. Tomēr, ja skatāmies lielākos mērogos, tad visu cilvēku mājvieta ir planēta Zeme. 

Lai ilustrētu iepriekš minētās tēmas aktualitāti un nozīmīgumu, skolēni stāsta par savu pieredzi,

ko viņi jau zina par šo tēmu.

Klases stundās audzinātāji runā par drošību un uzvedību sabiedriskās vietās. Skolēni, izmantojot informācijas tehnoloģijas, meklē informāciju par ķīmiskiem elementiem.

Latviešu valodas stundās atbilstoši tēmai māca īso rakstu. Skolēni tiek informēti, ka par nodarbību "Es saprotu literāro daiļdarbu caur mākslu"  būs jāraksta viedoklis. Un zīmēšanas stundās jāzīmē ilustrāciju. 

3. Pēc nodarbībām  klases stundās  tiek organizēta diskusija par nodarbības tematiku, pārrunas, kas  patika/nepatika, ko saprata/nesaprata. Skolēni tiek rosināti runāt par Saules sistēmu un  par mūsu piederību šai sistēmai.

Dabas  zinību stundā skolēni runa par to, ka nodarbības  palīdz labāk uztvert  mācību vielu. Diskusijas laikā skolēni izsaka viedokli arī par cilvēka attieksmi pret dabu, kā arī izsaka iespējamos risinājumus, kā mainīt attieksmi pret dabu, kā aizsargāt dabu no atkritumiem.

Latviešu valodas stundā skolēni raksta viedokli par nodarbībām un raksta viedokli.

4. Lūk, viņu rakstītie viedokļi un zīmējumi.

Plānitarijā   bija  pilnīgas realitātes  sajūtas,  un  tas   bija  peldošs, argumentēts   stāsts   par Visuma izcelsmi. ( A.Rubins). Man patika šis pasākums.  Patika klausīties par kosmosu. (A. Čakstiņa). Bija ļoti interesanti un apkaunojoši (K. Grauze). Man patika kosmoss un kā peld laiviņa un kā peld ūdens . Vēl man ļoti ieinteresē  multene. (R. Aleksejevs). Visvairāk man patika skatīties uz virtuālām zivīm. Tās bija smieklīgās. (D. Kuhaļskis). Visvairāk man iepatikās  zivtiņu   saprāts,  kas  iekrita  vulkānā   un  izvācās  no  turienes. (U. Mališeva)

Nobeiguma secinājumi: Paldies par šo lielisko projektu!

123
123

Rd Ba centrs

Rīgas domes Birokrātijas apkarošanas centrs (T: 67026859, 67012031, e‑pasts bac@riga.lv) pilda kontaktpunkta funkcijas Rīgas pilsētas pašvaldībā, nodrošinot nepieciešamo aizsardzību unkonfidencialitāti personai, kura informē par amatpersonu iespējamo interešu konfliktu vai citiem amatpersonu, darbinieku koruptīva rakstura pārkāpumiem Departamentā vai tā padotības iestādēs.

Seko mums Facebook