Šī tīmekļa vietne izmanto sīkfailus, lai mēs varētu Jums nodrošināt vislabāko lietotāja pieredzi. Turpinot pārlūkot šo vietni, Jūs piekrītat sīkfailu izmantošanai.  Lasīt vairāk par sīkfailiem, ko izmantojam, un to, kā mainīt Jūsu iestatījumus

Šī tīmekļa vietne izmanto sīkfailus, lai mēs varētu Jums nodrošināt vislabāko lietotāja pieredzi. Turpinot pārlūkot šo vietni, Jūs piekrītat sīkfailu izmantošanai.  Lasīt vairāk par sīkfailiem, ko izmantojam, un to, kā mainīt Jūsu iestatījumus

"Skolas somas" notikumi (Ķīmijās laboratorija un planetārijs)

Non scholae, sed vitae discimus

J.G.Herdera Rīgas Grīziņkalna vidusskola

 

1541595950_282
1541595950_282

  1. J.G.Herdera Rīgas Grīziņkalna vidusskola. 21.martā. 2019. Ķīmijās laboratorija – 5.a. kl.
  1. Sagatavošanās posms – pasākuma saistība ar mācību saturu,

Pirms izrādes apmeklējuma pārrunājām un atcerējāmies par teātra izradi „Bzik”, par to, kas ir eksperiments, ķīmiskas pārvērtības dabaszinības stundā. 

  1. Atgriezeniskā saite

Pēc izrādes klases stundās  tika organizētas pārrunas par darba tematiku, kas izrādē patika/nepatika, ko saprata/nesaprata. Skolēni tika rosināti runāt par novērotu, izteikt viedokļus.

  1. Skolēnu viedokļi, atziņas, darbi

Skolēnu rakstītie viedokļi!

Man stunda ļoti patika un lika domāt par pārvērtībām. Bija ļoti interesanti. Interesanti novērot vulkānu izvirdumu, krāsu maiņu, sausu ledu pārvērtību gāzē. (Veronika Nikiforova)

Brīnišķīgs pasākums. Cik labi zināt ķīmijas noslēpumus.  Kā ūdens pārvēršas melns krāsā acu priekšā. Mums demonstrēja ļoti skaistas ķīmiskas reakcijas. (Kristīna Zeļenko)

Man viss vairāk patika reakcija, kad paņēma ziepes un ūdens pērskābes koncentrātu. Izveidojās vulkāns . Pie vulkāna nedrīkst pieskarties. (Aleksandra Fareņuk)

Īpaši nevaru kaut ko atcerēties, Brīnumaina bija ķīmiskā čūskā. (Artjoms Iļjuhins)

Nobeiguma secinājumi

Visi  skolēni uzskata, ka ķīmija ir maģiska zinātne un nākotnē tā būs viņiem vajadzīga.

"Es saprotu literāro daiļdarbu caur mākslu" 

  1. J.G.Herdera Rīgas Grīziņkalna vidusskola. 30.aprīlī 2019. Virtuālāis planetārijs. – 5.a. kl.
  2. Sagatavošanās posms – pasākuma saistība ar mācību saturu,

Dabaszinības stundā. Atcerējāmies Saules sistēmas planētas. Pārrunājām par planētu atšķirību.

Informātikā. Skolēni sagatavoja Saules sistēmas vizuālizāciju datorā. Atkārtoja planētu secību, lielumu.

Pirms izrādes apmeklējuma klase stundā.  Pārrunājām un atcerajāmies par uzvedības normām planetārijā.

  1. Atgriezeniskā saite (ieguvumi) pēc pasākuma (atsevišķā pielikumā var sūtīt arī stundas plānu vai diskusijas jautājumus vai prezentāciju).

Pēc izrādes klases stundās tiek organizēta pārrunas par darba tematiku, kas izrādē patika/nepatika, ko saprata/nesaprata. Skolēni tika rosināti runāt par novērotu.

  1. Skolēnu viedokļi, atziņas, darbi

Skolēnu rakstītie viedokļi!

Man ļoti patika. Es sapņoju par masku lietošanu un  vēlmi nokļūt pasakainā virtuālā  pasaulē. Mums stāstīja ļoti daudz  ko  jaunu un interesantu. (Kristīna Zeļenko)

Planetārijā ļoti interesants bija brīdis, kad strauji un ātri parādīja, kas notika pēc mlrd. gadiem Visumā. (Aleksandra Fareņuk)

Man likās brīnumaini, ka planetārijs varēja būt skolā. Viss izskatījās ļoti neparasti. (Artjoms Iļjuhins)

Es uzzināju par Saules sistēmu. (Anna Semjonova)

Bija negaidīts notikums. Es domāju ka nākotnē tā būs vajadzīga. Man ļoti ātri nogurst acis. (Sofja Starovoitova).

Mēs uzzinājām par Sauli un Visumu. Bija jālieto brilles, no tā man palika ar laiku slikti. Galva reiba. (Milana Belousa)

Nobeiguma secinājumi

Visi  skolēni uzskatīja, ka bija interesanti.

Rd Ba centrs

Rīgas domes Birokrātijas apkarošanas centrs (T: 67026859, 67012031, e‑pasts bac@riga.lv) pilda kontaktpunkta funkcijas Rīgas pilsētas pašvaldībā, nodrošinot nepieciešamo aizsardzību unkonfidencialitāti personai, kura informē par amatpersonu iespējamo interešu konfliktu vai citiem amatpersonu, darbinieku koruptīva rakstura pārkāpumiem Departamentā vai tā padotības iestādēs.

Seko mums Facebook